ورزش

سمت راست تراکتور بلای جان محرم/ اتوبان ترابی، هیولای وحشتناک برای رقبا/ تجربه پرسپولیس راهنمای اسکوچیچ!

سمت راست تراکتور بلای جان محرم/ اتوبان ترابی، هیولای وحشتناک برای رقبا/ تجربه پرسپولیس راهنمای اسکوچیچ!

به گزارش خبرورزشی، تراکتور با پر سر و صداترین خریدها در نقل و انتقالات، جذاب‌ترین تیم برای رونمایی در لیگ ۲۴ بود. علاوه بر طرفداران میلیونی این تیم محبوب، سایر فوتبال دوستان هم دوست داشتند شمایل تراکتور لیگ ۲۴ را ببینند. آن همه ستاره بزرگ و ملی‌پوش و نامدار در قالب یک تیم جدید…

در قدم اول تراکتور باید در رفسنجان به مصاف مس می‌رفت. تیم بد دور رفت فصل قبل و تیم قابل احترام محرم نوید کیا در دور برگشت، اما انگار قرار نیست مشکلات دست از سر مس بردارد. هر چقدر تراکتور با خریدهای گران و دستی پر لیگ را شروع کرد، مس تنها ۱۳ بازیکن برای این مسابقه داشت و دو نفر روی نیمکت نشسته بودند. این یک جدال برابر و منصفانه نبود اما باز هم نمایش درخشان نیم ساعت اول تراکتور به چشم می‌آمد.

اگر تراکتور در ادامه فصل بتواند نمایش نیم ساعت اول را به تمام بازی تسری بدهد و اگر حاشیه‌هایی که از این تیم سراغ داریم مثل ادوار قبلی کار دست تراکتور ندهند، این تیم با این نمایش نشان داد که می‌تواند این فصل مدعی جدی برای بزرگان باشد. تراکتور در فصل‌های گذشته نیز همواره مقابل سایر تیم‌ها خوب پیروز می‌شد اما با مربیان رنگارنگ، همیشه بازی‌های بزرگ مقابل استقلال، پرسپولیس و سپاهان را می‌باخت. حالا با حضور اسکوچیچ که فوتبال ما را می‌شناسد و ستاره‌هایی که تجربه و شخصیت قهرمانی دارند، طرفداران این تیم امید دارند که سرنوشت بالاخره تغییر کند.

در بازی اول تیم‌ها هنوز کامل نیستند اما تراکتور روی کار تمرین شده مشخص به دو گل رسید. در هر دو گل هافبک‌های درخشان این تیم به خوبی درها را می‌دیدند. در هر دو گل از سمت راست دو خرید گران قیمت این تیم از پرسپولیس یعنی دانیال اسماعیلی فر و مهدی ترابی پاس توی در را دریافت و با یک کات بک موقعیت گل ایجاد کردند. هر دو گل روی ضربه نهایی اما با تعلل به ثمر رسید، تعللی که در بازی‌های بعدی که تیم‌ها جا بیفتند و مقابل تیم‌های بزرگتر قطعاً به ضرر تراکتور خواهد بود. اگر به جای زدن تک ضربه مهاجم بخواهد مکث کند، مدافعان حریف مانع کار او خواهند شد.

تراکتور در این بازی دو گل زد و چند گل دیگر هم نزد. مسلماً با ادامه فصل و جلو رفتن و تمرینات بیشتر نقاط قوت این تیم تقویت خواهد شد اما به موازات آن نقاط ضعف هم باید برطرف شود. مهدی ترابی در بازی اول نمره قبولی گرفت. او سمت راست تراکتور را به نقطه قوت و سمت چپ حریف را اتوبان کرده بود. اما قطعاً سمت چپ تراکتور هم باید شکل بگیرد، چون حتی در پرسپولیس هم همین مهدی ترابی تا زمانی که اورونوف و حسن نیامده بودند، در سمت راست قادر به انجام کاری نبود. 

 

 

 

منبع:خبر ورزشی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا